Sara "Tiger" Andersson

2015-05-29
00:39:39

Nedräkning!



Klockan har nu slagit över 00, vilket betyder att det i skrivande stund är Fredagen den 29 Maj 2015. Det är 2 år sedan jag låg och tittade på Macken med Rafael i sovrummet. Han slumrade till hela tiden och jag började klocka värkar vilket resulterade i att vi åkte till Södertälje och fortsatte "vänta ut" tiden där istället. Hemma hos mamma. 

7 på morgonen kom hon! Världens finaste tjej. Precis som jag innerst inne trodde, fast jag vågade inte riktigt tänka så, det hade ju varit för bra för att vara sant. 

Hon var så perfekt på alla sätt. Det är hon fortfarande. Trots att hon är envisare än Lotta på Bråkmakargatan! 

Älskade barn. 2 år har redan gått! Du kom ju nyss. Du är ju min bebis...?

Grattis på din andra födelsedag!
Astrid Wilma Andersson 

Wilma, 1 år.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: