Sara "Tiger" Andersson

2015-05-11
23:59:24

Helgen är förbi!

Helgen är över, Ella är hemma hos sin mamma igen och vardagen maler på. Jag är hemma med Lukas och Figge om dagarna medans Wilma är på dagis, Rasmus i skolan och Rafael på jobbet. 

Idag lyxade jag till det och tog med mig min mormor till Trosa för lunch. Det blev fisksoppa på Antons Krog, kanongott.


I Trosa hann vi med en sväng in på Klädkammarn och fick med oss några plagg till lill-kotten hem. Bla. hittade jag ett nytt märke som jag inte kunde låta bli.


Sugen på mer shopping! Emma & Malena...



Nu; Sovadags! Mer uppdatering imorgon. Om jag hinner förstås, tänkte städa hela dagen...
Kommentar:
2015-05-12 @ 18:26:48
#1: Tolla

Å vad mysigt <3 Superfina kläder!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: