Sara "Tiger" Andersson

2015-07-18
23:23:50

Uppdatering

Något nöjd mamma, nöjd son och faktiskt en nöjd pappa! Moahaha!

Har glömt/inte hunnit/inte orkat skriva på ett par dagar... 

I Torsdags for vi runt som dårar i skitvädret. Det tokhaglade i V-H när vi lämnade Ella på em, en lastbil hamnade i diket längst slingerbulten, bilarna kröp fram och räddningsfordon blev ett faktum. 


Vi hann med en fika i Älvsjö hos Malins föräldrar efter lämningen och Rasmus var under hela tiden i Södertälje hos ett par kompisar och lekte. 

Igår var det Fredag, vi sov alldeles för länge och åt galet sen lyxfrukost. Jag åkte till Saltå och köpte bröd på morgonen nämligen. Under em kom Fiduz förbi och vi avslutade eftermiddagen med pizza. Kvällspromenaden råkade resultera i en kall öl hos "grannen" när vi bara skulle kollat kycklingar. 


Idag, Lördag redan, otroligt vad det går fort allting! Jag har varit på babyshower med Lukas & Wilma. Rafael och Rasmus var med min mamma och löpte bil till henne. Dom verkar nöjda! Snart har mamma en sprillans Mazda 3. Vi råkade nog få in henne i Mazda-träsket.


Nu är det dags för sängen. Imorgon ska det jobbas på gethage! MÅSTE GÖRAS.
Kommentar:
2015-08-01 @ 15:17:01

Nästan att jag blev kär i den där vagnen...bara nästan...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: