Sara "Tiger" Andersson

2015-07-29
23:02:39

Strl.74

Inte nog med att minstingen sitter själv (som jag skrev i tidigare inlägg idag) - han drar strl.74 i kläder också. Vart tar tiden vägen?



Och när vi ändå tar upp just tiden i detta inlägg... Så ska vi på 1årskalas på Söndag. Lilla (stora) Ida fyller redan ett helt år. Det var för drygt ett år sedan vi fick med Moa och Kim i Nynäshamn och Moa trodde Ida skulle ploppa ut. 

Som grädden på moset så ska jag alltså fira med skolpojke som fyller 7(!!!) år i nästa vecka, på Tisdagen. Hallå! Nu får det räcka. Stanna tiden ett tag. Eller spola tillbaka tiden bara för en stund! Låt mig få ha lilla Rasmus (typ 1 år gammal) bara för en stund igen. Unge!!! Jag är så stolt över vad du är, vad du blir och vad du varit under den tiden som gått. Tack för att jag fått låna denna fantastiska pojke i mitt liv. 

Rasmus, 5 år.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: