Sara "Tiger" Andersson

2015-07-27
20:22:25

Sommaren är kort - Det mesta regnar bort!

Igår lämnade Rasmus oss här hemma för att bege sig till Eskilstuna med sin mormor. Dom sov på hotell natten till idag och gick på Parken Zoo hela dagen idag. Rasmus verkade väldigt nöjd när han tittade in i vardagsrummet för en stund sedan för att visa sin enorma chokladkaka han vunnit. Han pep dock iväg lika fort som han kom... Övernattning hos Gammelmormor blev det ikväll. Haha! 



Igår var vi iväg en sväng till Ikea på sena eftermiddagen. Fick bl.a. med mig 2 sänglampor till vårat rum, en led-slinga och nya glas - både till oss och till min mormor. 





Tack för mig!
Kommentar:
2015-08-01 @ 15:14:14

Spara lite choklad till mig till nästa vecka 😋

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: