Sara "Tiger" Andersson

2015-07-13
22:55:13

Max Hamburgare

Imorse kom Ella. Efter det har barnen lekt konstant! Först utomhus. Efter lunchen blev det lek inne. Ella tyckte det var väldigt spännande med nytt rum att leka i, och syskonen är inte sena att haka på när inomhuslek erbjuds. (Mina barn är nog mest ute!) Under eftermiddagen gjorde jag iordning Wilmas "garderob" och rensade lite kläder. På sena eftermiddagen tog vi oss in till Södertälje för att köpa lite hundmat till Figge och det slutade med att vi åt vår middag på MAX. Barnen lyckliga över hoppborg och snabbmat. Jag lycklig över att komma hem igen med 3 mätta ungar! (Den lilla var tokhungrig när vi kom hem men det går fort och smidigt att lösa det...)


Min lilla tjej har alldeles för mycket energi! Jag önskar ibland att Ella kunde smitta av sig med sitt lugn och sin kvällströtthet... För det är inte jätteroligt att dras med lilla råttan till sena kvällen en Måndag. Men hon somnade till slut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: