Sara "Tiger" Andersson

2015-02-27
22:32:39

EMMALJUNGA

Vad hände med mig egentligen?
Barn nr.3 (HOPPSAN!) och jag har blivit någon typ av barnvagnsnörd. Men på riktigt... Hur?! 

Jag har haft 2 vagnbarn och varit nöjd med det jag haft, inte letat runt, inte funderat så mycket, bara kört min vagn - med barn i - och varit nöjd över att ha en vagn. 

Men nu helt plötsligt börjar jag jämnföra vagnar, se mig omkring, fundera, utvärdera... Vad är smidigast? Vad är mest prisvärt? Snyggast? You name it. 

Förmodligen, jag är ganska säker, så handlar det om att det inte ska få kännas jobbigt när man har 2 små barn. Det måste bara funka! Allting! Hela tiden! Smidighet kostar tydligen.

Varför jag skriver av mig ang. detta? Jo, det ska jag tala om. För jag har köpt ett nytt chassi. Emmaljungas Viking (singel) chassi. Så nu kan jag använda singelchassit när jag bara har Lukas under dagarna. Om vi åker och handlar, träffar någon under dagen eller liknande. Skönt! Detta chassi kommer alltså ligga i bilen. Ska även köpa babyskyddsadapter så att jag enkelt kan klicka i babyskyddet på chassit om man inte vill plocka upp Lukas för en snabbvisit på tex. ICA.

Doublechassit är förresten grymt här hemma, när vi går ut med hunden, går till getterna eller om barnen ska sova. Wilma sover ju fortfarande efter lunch. Det känns stabilt och rymligt. Love it!

EL Double Viking - Ligg + Sittdel

EL Viking - Liggdel

EL Viking - Sittdel
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: