Sara "Tiger" Andersson

2015-08-01
00:45:27

Gör inget dumt!

...som min bror alltid brukar säga!

Idag startade vi dagen i Rönneberga bygdegård, blåste ballonger och knöt girlanger. Det blev riktigt bra och jag tror att morgondagens brudpar känner sig nöjda med jobbet vi gjort. 



Eftermiddagen spenderade jag med Fiduz i Skärholmen, jagandes efter det sista inför helgen. En klänning stod högst på listan - jag kom hem med 3! Näst på tur att inhandlas var skor - där blev det också 3! Dessutom har jag hunnit med att köpa 1årspresent och det sista inför morgondagens bröllop. 

Vi avslutade dagen med dom bästa! Sandra & Jocke har hängt med oss hela kvällen. Alltid lika mysigt. Hundarna har fått leka av sig lite också. Tack för Fredagssällskapet. 




Nu >> SOVA!!!
Kommentar:
2015-08-01 @ 15:08:33
#1: Fiduz

Tack för gårdagen, skönt att komma ut och lufta sig lite. Ha det toppen kul på bröllopet nu. Såg ut som ni gjort ett superbra jobb med ballongerna, dom kan inte blir mer än supernöjda <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: