Sara "Tiger" Andersson

2014-11-29
19:40:41

Att hinna med!

Ibland hinner man helt enkelt med en massa saker. Tillexempel idag. 

Lördagsmorgon med familjen vilket innebär att barnen kryper ner hos oss på morgonen, sedan långfrukost! Efter det har jag duschat, fönat håret (wow, inte alltid man hinner med det...) och dessutom fått på mig lite maskara! Det händer inte allt för ofta. Haha! Rafael bytte däck på bilen och efter det for vi till Södertälje för att Rasmus skulle få klippa sig. Det behövdes! Dessutom skall tilläggas att det var första gången Rasmus klipptes hos frisör, han har vägrat innan. Bara mormor som fått röra hans blonda rufs, och sista året även jag om jag var snäll. Dessutom hann vi gå i ett par butiker. Inhandlades en julstjärna, ett par byxor till Hoppsan, strumpor till mig och 2 små julklappar som vi (läs pappan...) inte kunde motstå till barnen!

Lunch blev på stan och vi fick sällskap av Axel. Efter det blev det hemgång!

Väl hemma har jag hunnit upp till min mormor och morfar, kollat SIHS (speciellt på min duktiga vän Anton som är med med sina 4 småttingar till pållar), satt upp julgardiner, stjärnor och stakar och nu är det strax dags för SEN middag! 

Ja, det var den Lördagen det... Ha en fortsatt trevlig helg allihopa! Kram från oss på Håknäs.






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: