Sara "Tiger" Andersson

2010-10-26
21:21:10

Tisdagen den 26e Oktober

Och snart, jättesnart, är det November igen. Tiden går sååå fort. Snart ett år sedan jag fyllde år, det betyder alltså att det snart är dags igen, haha! Paartyy. Hösten är riktigt ruggig just nu, och det är supermysigt. Jag vill använda min nya dunjacka, men det är inte riktigt så pass kallt ännu. Jag får vänta liite till!

Idag, Tisdag, har jag varit på Vasamuseet. Vilken härlig dag! Skönt att vara borta från skolan en hel dag och bara fokusera på en elev. Kanon! Kul när det fungerar riktigt bra också. Verkligen! Tack för idag. Vi ses imorgon igen.

Rasmus har namnsdag idag, grattis till honom.
Han är något bortskämd.. vi brukar aldrig fira namnsdagar i släkten egentligen, men idag fick Rasmus en bok av Mig, en motorcykel av sin g.mormor & g.morfar och tre små HotWeelsbilar av sin morfar. Jaja, vad ska man säga? ;) Ren tur eller är han så pass charmig? Tss..

Till viktigare och seriösare grejer i livet så har jag nog en hel lista på saker som bara måste göras - omgående. Jag orkar inte.. jag är för trött. Har för mycket.. för lite ork.. för lite tid.. ja, ni vet, listan kan göras lång. Tyvärr.





Tolla - Om jag inte hinner blogga imorgon, så vill jag bara säga Grattis på Din 30årsdag, jag älskar dig, och jag längtar till på Fredag! För då ska jag äntligen få gratta dig ordentligt.

Kommentar:
2010-10-27 @ 06:50:59
#1: Niclas

Shupp shupp!! Hoppas jag far en inbjudan till ditt kalas. :p kan knappt barja mig till att komma hem och traffa dig och Rasmus. Visst det har inte gatt sa lange, men saknaden ar STOR! Kram Niclas

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: