Sara "Tiger" Andersson

2009-11-25
23:02:04

Grattis Morsan 46!

Jaha, då var mamma ett år äldre än igår.. och jag har fått lite tårta! Mums. Mammas tårta var mycket godare än min som jag gjorde i Söndags. Typiskt.

Nikki har BF idag.. men det har inte kommit någon Lillasyster ännu. Dumt tycker jag. För jag vill se bebis snarast. Ibland undrar jag om jag längtar nästan lika mycket som Nikki och Mats. Hahahaha.. Nej, det går inte. Inte på långa vägar. Jag vet ju hur mycket man längtar som gravid.. så..

Orkar inte skriva massor idag. Rasmus sover kvar hos Mamma då vi var där rätt sent idag och han somnade där. Så jag får inte träffa Plutten förän imorgon eftermiddag. Saknar redan!!!!

Tack för att Du tog dig tid att läsa.

Kommentar:
2009-12-20 @ 10:33:43

Vilken fin bild!

Han ser ut som en riktig busunge :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: