Sara "Tiger" Andersson

2009-03-31
17:57:31

* Crazy little thing called love..

Idag är det Tisdag, en vanlig seg Tisdag. Jag sitter här ensam och väntar på att natten skall närma sig så att man kan få sova lite. Just nu händer det ingenting, Jag bara sitter vid datorn, lyssnar lite på musik och laddar för att ta disken om en liten stund. Rasmus sover en liten stund, men lär väll vakna när som helst. Skulle inte förvåna mig om han började skrika precis när jag borde sätta igång med disken. Det är ju så det brukar bli. Hehe.. Om ni bara visste hur det är att vara ensamstående mamma. Man hinner ju inte med någonting. (Jo, det gör man.. men man tar väll inte vara på den tiden man får. Kolla nu t.ex. - Jag sitter vid datorn när jag borde antingen vila eller diska!) Ja, iallfall.. jag ger er lite mer att titta på nu när jag ändå är på "bildbloggarhumör". Hehe, galet det lät.. Men iallfall, här får ni. Och hoppas det är bra med er allihopa.

(Måste bara tillägga att RASMUS PRECIS VAKNADE! Typiskt.. hann inte ens skriva klart..)





TÄVLING?!
Vem kan få flest rynkor i ansiktet?
Haha.. man undrar ju.

 
(Tagna igår..)

 
(Tagna idag..)
Kommentar:
2009-03-31 @ 18:23:23
#1: Tessa

Vilken solstråle du har! Verkligen supersöt!

Dessutom, även om det känns jobbigt att vara ensamstående mamma så är jag säker på att du gör ett kanonjobb!

Kramar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: