Sara "Tiger" Andersson

2015-03-14
18:26:36

Akutbesök och sjukstuga

Efter smärta i övre delen av magen konstant i en vecka ungefär - så maxade smärtan rejält igårkväll och det slutade med ett akutbesök och en kallelse för UL på Måndag FM för att kolla gallblåsan & eventuella gallstenar. 

Den smärta jag kände igår kväll önskar jag inte min värsta fiende. Fy i hela h-----e! Jag vill aldrig mer vara med om detta. 

Ett STORT TACK till mamma och min lillebror som var med på akuten och hjälpte mig med Lukas, och ett extra tack till lillebror som faktiskt kom och hämtade mig igårkväll. 

Inte nog med detta så har Wilma åkt på ännu en sväng av förkylning. Hon hinner bara bli frisk och komma tillbaka till dagis - så är det dags igen. 

Jag är så less på allt just nu. Det är sällan jag tappar gnistan, men när livet bara MATAR på med skit så blir jag faktiskt riktigt less!

Om vi bortser från all tidigare text i detta inlägg så har det varit en bra dag idag ändå. Vi har haft Rafaels farmor & hennes man på besök under lunchen och det var väldigt trevligt. Vi har försökt oss på att ses flertalet gånger men alltid har någonting kommit mellan. Hade det inte varit för det hade jag säkert avbokat dagens lunch pga. gallan, men är glad såhär i efterhand att vi såg till att detta blev av. Barnen tyckte det var roligt. De fick även lite presenter allihopa, såklart stt dom blir glada då va!? Haha.

I skrivande stund halvligger jag i soffan, sneglar lite på tv'n och Emil i Lönneberga, Lukas och Figge sover och de andra leker i sina rum. Rafael är iväg och lämnar ett släp som vi fått låna i em för att hämta hö. Äntligen en rundbal igen! Småbalar tar slut så fort och det är så trist att packa i bakluckan på bilen. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: