Sara "Tiger" Andersson

2010-05-31
20:04:57

Sommar & Sol

Har köpt midsommarklänningen, så nu är jag redo. Midsommar kan komma! Traaalalalala. Har även Skolavslutningsklänning, så den kan också komma nu.. semestern också, när vi ändå tar upp allt som kan komma nu. Haha! Hur är det för er andra? Börjar ni bli redo för sommar och sol? Bad och semester!? Sena kvällar och grillning?! Är ni beredda? Är ni klara? Är ni på gång?

Så.. jag är hemma med Rasmus idag. Han har feber! Hoppas det är borta imorgon så han kan gå på Onsdag igen. Jag behöver jobba! Jag behöver vartenda öre jag kan tjäna ihop. VAB är inte det roligaste som finns vill jag lova.. Hmm.. Samtidigt är det ju rätt Okej att vara hemma med det finaste som finns. (KÄRLEK)

När jag ändå skriver kan jag ju passa på att be om ursäkt för att jag bloggar så dåligt.. har massor med bilder från den gågna veckan jag skulle kunna ladda upp till er läsare. Jag tror jag får ta mig i kragen och fixa det efter att jag skrivit klart. MEEEEN. Då får ni LOVA att ni kommenterar lite bättre..?! Okej?

Jag ska bjussa på lite sommarplanering.
5-6 Juni (Nu till helgen) - Söderhamn (Fira Systsersonen Jonathan som fyllt år i veckan som varit. Träffas inte alls ofta så det ska bli jätteroligt! Missar dock en heldag med underbara människor i Sthlm som jag skulle åkt på, men det får vi ta igen en annan gång.)
11 Juni - Borgskolans Skolavslutning (Kanske Grönalund på EM/kvällen)
12 Juni - Nikkis 20årsmiddag (VET INTE OM JAG KAN GÅ ÄN!)
15 Juni - Räkbåten med jobbet
21 Juni - Operation
(Ska avboka skiten..)
23 Juni - Sista dagen på jobbet innan semester..

SEEEMEEESTEEEEER!!!!!!!!!!

24 Juni - Åker till St Annas Skärgård (Jag är så hiiimla glad att jag ska med dit, med alla Er.)
25 Juni - MIDSOMMARAFTON <3
1-2-3-4 Juli - LIDA COUNTRYFESTIVAL!
(Behöver jag säga mera???)
12 Juli - Börjar jobba igen, huh..
15 Juli - Lillebror fyller 17
22 Juli - Pappa fyller 49
4 Augusti - Rasmus fyller 2 & jag har semester
9-15 Augusti - SEMESTER
(Medeltidsveckan, 32.. ska klämma in en sväng till Gotland där!)

Har säkert glömt bort massa viktiga saker.. men nåt i den stilen blir min sommar.

Kommentarer:
2010-05-31 @ 21:20:38
#1: Pappa

Vilken ung pappa du kommer att få...!

Då är du väl snart ikapp!!?

2010-05-31 @ 23:27:30

Du pappa, jag ändrade nu sörrö. Jag var lite väl snäll innan jag rättade mig. ;) Haha! Puss påre

2010-06-01 @ 06:53:04
#3: Saddie

Vad ar de har for nat med operation o grejer?

2010-06-01 @ 09:02:31

Du kommer att vara såååå snygg i klänningen! Synd bara att du inte följer med på lördag :(



Ja vad är det för operation du pratar om??



Kram

2010-06-02 @ 11:26:46
#5: Carina

Åhhh vilken sommar du har framför dig!

Midsommar kommer att bli så underbar, även om regnet öser ner!

Jag och Tolla pratade om att vi ska fixa nån liten överraskning tills vi tjejer ska gå iväg på den årliga blomsterplockningen....hihihi....



Operation???

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: