Sara "Tiger" Andersson

2010-06-30
13:06:29

Sommarvärme, jatack!

Herregud, vilken värme! Vilket fantatiskt väder. Tack! Jag är sååå glad. Just nu sitter jag och planerar packningen till Fredag. Jag och Carina åker nämligen till LIDA COUNTRYFESTIVALEN då, som vi har längtat! Det finns ju massa andra goa människor som kommer också, förstås. Det ser vi såklart också fram emot. Tummen upp! Hejaheja.

I Måndags åkte jag och Rasmus ut till landet och sov kvar till igår. Igår var vi på Farstanäs och badade lite, sen promenerade jag 30min hem till m&m med vagn och mycket vatten.. för det var såå j-a varmt. Huh! Pappa kom ut till landet och tog ett dopp också, och Rasmus badade i sin nya lilla pool. Hur söt dom helst, som vanligt.

Igårkväll var min mamma barnvakt så att jag och Benny fick en helkväll på Heron. Kikade affärer, åt god mat och såg Beck - Levande Begravd. Mycket bra film, om vanligt med Beckfilmerna.. den här var dock snäppet läskigare än dom brukar vara. Men det gjorde ingenting, jag hade ju med mig mitt hjärta! (Annars hade jag nog inte vågat åka hem, haha!)

Idag har jag träffat Niclas nere på stan för en liten glasspaus vid gästhamnen. Jättetrevligt där, varför hamnar man inte där oftare? Hmm.. fr.o.m nu blir det nog glass där lite mer iallfall. Hehe..

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting i sommarvärmen. Borde ge mig på ett försök att natta barn snart! Annars blir inte sena eftermiddagen något att njuta av. Haha!


Uppdatering, bilder.



    

Kommentarer:
2010-06-30 @ 19:10:20
#1: fiduz

Vill oxå se Beck, AVUNDSJUK!

2010-06-30 @ 22:44:56
#2: Ewe

Åååh, vill oxå se Beck! :) Underbara sommarbilder!

2010-06-30 @ 23:03:55

2010-06-30 @ 23:04:07

vilka härliga bilder :)

2010-07-01 @ 14:21:06
#5: Jessica

Vilka underbara sommarbilder. Hoppas ni njuter av semester och av varandra! Kramar från oss

2010-07-03 @ 08:40:22
#6: Sandra

Jag gillar verkligen bilden pa Rasmus i skrindan!!! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: