Sara "Tiger" Andersson

2015-05-21
21:41:32

Skäms på mig, fy!

Nu har det varit riiiiktigt dåligt med uppdatering. Ajabaja mamma Sara. Såhär lång tid får det inte ta mellan uppdateringarna. Man vet inte riktigt vad man ska skriva om då. Det har ju hänt massor sedan jag skrev senast! 

Imorgon är det Ellahelg igen, senast jag skrev var en Ellahelg precis förbi. Huh! Det betyder att det snart är två veckor sedan. 

Under dessa nästan 2 veckor har vi nog hunnit med en hel del. Jag tänkte bjuda på lite bilder från dessa, dock inte i ordning kanske. De blir lite blandat. Huller om buller!


Världens bästa kompis!





Tack Lindex, KappAhl & H&M!

4 pojkar, födda Januari, Februari, Mars & April i år. Ganska exakt 4 veckor mellan varje barn.

Snabb, kort info:

Lukas växer så att det knakar. Idag har jag varit och köpt på mig lite 68-kläder då 62orna är på gränsen! På Måndag ska han få sin första vaccinspruta, tur han går ovetandes. Jag är nyfiken på vikt & längd. Såhär i början händer det ju så extremt mycket.

Wilma har som vanligt ett hett temperament och mycket egen vilja. Tyvärr har hon börjat bitas (på mig) de sista veckorna, när hon blir svartsjuk på lillebror framförallt. Inte jättelätt att ge henne 100% när man har en bebis att ta hand om också. Annars blir talet bättre och bättre (har alltid varit bra...) och det blir roligare och roligare med sånger, ramsor och samtal.

Rasmus, som den fina prins han är, sköter sig som vanligt exemplariskt. Han är duktig i skolan, han är duktig hemma och allt där emellan. Jag är så stolt! Jag börjar även vänja mig så pass med att han har glasögon att det nu känns konstigt när han tar av dom... I skolan har det blivit poppis att spela kula, kul tycker jag! Jag älskade kulor när jag var mindre. Rasmus favoritkulor är tydligen "suddisar".

Puss & Kram!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: