Sara "Tiger" Andersson

2015-06-13
00:14:10

Strålande sol!

Idag fick jag en heldag med min fina kusin Hannah. Hon var här redan till frukosten, vi gick en promenad efter den och därefter har vi hållit oss utomhus hela dagen. Det är alltid härligt att träffa Hannah, men idag var det extra mysigt. Vi fick så mycket prattid, bara hon & jag. Hon åkte hem senare på eftermiddagen och lämnade plats åt Fiduz, som var här ikväll och grillade med oss. Faktiskt (!) den första grillningen här hemma i år. Invigde den nya! Som vanligt hur gott som helst.

Imorgon börjar Rasmus "3 händelserika dagar"...
Lördag: Farmor & Farfar i Åkersberga följt av övernattning hos Hannah & Stefan.
Söndag: Museum i Stockholm med Amanda följt av övernattning hos morfar.
Måndag: Kolmården med morfar!
Vissa har det bra...

Det hettar fint i ansiktet efter den här soliga dagen och nu är det äntligen dags för sängen för min del. Resten av familjen sover redan. Rafael i soffan, resten i sina sängar. 

Sov gott!
Kommentar:
2015-06-16 @ 07:38:38
#1: Fiduz

Tack för i fredags! alltid lika mysigt <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: