Sara "Tiger" Andersson

2015-07-23
22:07:41

Grattis Pappa & Hund/Kattvakt

Igår (Onsdag):
Min pappa fyllde år. Jag och barnen spenderade hela eftermiddagen i Tumba. Syrran är ner med sina barn också så det var full rulle vill jag lova. Rasmus blev kvar även över natten. Rafael var hemma och njöt av lite egentid. Tydligen hade det blivit en långsväng på mopeden i kvällssolen. Jag och småttingarna var väll hemma vid 9-tiden. 

Väl hemma var det bara för mig att hämta Margaretas hundar Nellie & Mynta för en sista promenad innan natten. Hemma hos Margareta kikar jag ut genom fönstret och ser Figgelito springa runt på framsidan. Då har han alltså stuckit efter mig den lilla rackaren. Strax där efter hör Rafael av sig: Figge är borta! Haha... Någon vill vara med matte...

Efter nattning av hundar och katter hos grannen kommer jag hem till en kräftskiva! Rafael har bjudit in min morbror, som bor i samma kåk som oss, och lagt upp alla nykokta kräftor för att fira Lill-Lördagen lite extra den här veckan.








Idag (Torsdag):
Vi har varit hemma, Rafael har rensat svamp, jag har (äntligen) tagit tag i tvättkassarna som vi ligger en ANING efter med. Dessutom har vi fyllt massa ballonger till Amanda och lilla (stora!) Felix som fyller 3 år idag. 

Jag har hämtat ut ett paket på posten och postat en fotsack som jag sålt på nätet. Jag fick en stå&sittbräda levererad. Även vagnskrokar, sparkskydd till bilsätet och en dyna till bilbarnstol. Alltid kul med paket! 

Rasmus fick stanna kvar hos morfar (tillsammans med Jonathan) även inatt och ikväll har dom varit på bio med morbror Patrik! Ska ringa Rasmus strax, nyfiken på hur han har det. 










Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: