Sara "Tiger" Andersson

2015-07-30
20:14:50

Alltid i sista sekund...

Det är som vanligt med mig (och oss). Vi är ute i sista sekund. 

Idag har vi varit på Ballongbutiken och shoppat upp (håll i hatten nu) en hel tusing på ofyllda ballonger! Herrejisses! 

Vi har dessutom varit och lämnat Ella hemma hos sin mamma i Västerhaninge.

Imorgon måste jag ta en sväng till Skärholmen för att införskaffa klänning till det stundande bröllopet som går av stapeln på Lördag em. Skall även köpas en present till den blivande 1åringen som ska firas på Söndag. Innan jag får åka iväg för de sista inköpen innan helgen kan komma skall Rafael infinna sig i festlokalen för att fylla ballonger. 

Men nu - Torsdagsmys med min stora prins! Prinsessan har redan somnat (lite småkrasslig) och den lilla prinsen får liksom bara hänga på. Som vanligt! 




Kommentarer:
2015-08-01 @ 15:12:09

Bara älskar den där bilden❤️

2015-08-01 @ 15:20:13

Bara älskar den där bilden❤️

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: