Sara "Tiger" Andersson

2015-08-05
23:49:18

Dåligt med uppdatering här...

Förlåt för det!

Ikväll har jag suttit uppe hos min mormor tillsammans med min mamma, Monika & Lena. Dagen har bestått av tvättande och städande här hemma. Regniga dagar blir lätt sånna! Städdagar... 

Igår fyllde Rasmus år, då var huset fyllt av gäster, ballonger & presenter. Rasmus var nöjdare än nöjdast. Han har fått båda "jättepaketen" med Lego som hm önskat sig, radiostyrd bil, fina kläder, böcker och basketkorg & boll. Dessutom var en av presenterna att han på Fredag ska få gå på Gröna Lund tillsammmans med Morbror Patrik. Vilken födelsedag!

I Måndags var vi över till "grannbonden" och fick lära känna deras barn. Rasmus och Wilma var väldigt nöjda med det. Rasmus var nog mest nöjd över att få en längre cykeltur med sin mamma...

I Söndags var det rena rama bakisdagen här hemma och lite namngivningsceremoni/1årskalas på det! Vi stod för ballongerna och det blev en helmysig eftermiddag.

I Lördags var det bröllop! Rafael var Best Man och barnen gick som brudnäbb/näbb! Jag var SÅÅ stolt. Dom var så fina alla 3. Brudparet också såklart! 

Imorgon har jag planerat in en dag på Lådbilslandet i Nykvarn. Vi möter upp Fiduz Solgården agera lite barnvakt under dagen då Rafael jobbar igen och jag inte känner för att gå ensam med 3 barn. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: