Sara "Tiger" Andersson

2010-09-30
21:43:25

Dagens Bästa - KIRSI

Kirsi: Ullis har gjort mig beroende av godis...........som inte kommer säljas förrän vid JUL!!! Kan man inte ringa tomten och säga att julen faktiskt är tidigarelagd i år?

Jag: JOODÅÅ!

Kirsi: Har du numret? Måste fan göra nåt åt saken............

Jag: Nej :( Jag har inget nummer, fan.

Kirsi: Du har aldrig träffat tomten du heller............för det vet man ju, fråga alltid om telnr när man träffar det motsatta könet................eller hur fan var det nu??!! : S .............nej, när man träffar tomten!! För man vet ju aldrig när man kan behöva ringa lixom...........ehhhhh..........för å få rätt julklapp...........typ en piska, nej nej, en viska!!.........shitt.

Jag: Haaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaahaaaaaaahaaahahahahahahahaa.. FAAAAAAAAAAAAAAN. Att jag missat de där kloka orden i hela mitt liv,

Kirsi: Jag vet ju att du är en naturbruks tjej...................men lasso är ute numera...........nu är det MOBILE PHONE som gäller...........undrar om man jagar killar med elpistol i framtiden........pang, så ligger dom där som en...........stel pinne..........ehhhhhh............

Jag: Vem vet? Jag menar.. vem behöver dom levande egentligen? Gör dom någon nytta oavsett? Moahahaha..

Kirsi: Vet några som hämtat hem grabbar från typ Mars..........och dom är lyckliga som fan ; )..............men jag kan inte hjälpa dig, för jag har inte numret till Mars heller. Får skärpa mig med det där faktiskt. Det får bli - Hej, får jag ditt telnr och kontoutdrag?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: