Sara "Tiger" Andersson

2009-11-27
22:08:22

Fredagsmys

.. i min ensamhet.
Fats jag har redan haft besök. Tur det. Åt middag med Mamma, Pappa & Patrik. Har kikat på Idol och insett att Erik utklassar allt som har med Idol att göra. Haha.. Han ska inte vara där! Han ska uppåt. Mycket högre upp. Men det är väll på god väg. Har varit på ICA MAXI idag med mamma, storhandlat.. så nu är det fullt i kylen igen och det gör ingenting.

Kan även tillägga att jag haft en galet tuff dag idag på jobbet, mitt huvud är verkligen tungt efter allt skit. Vad ska man göra? Vad kan JAG göra? Hur ska jag tänka? och.. Varför blir det sådär? Vem har låtit det gå så långt? Suck..

Nikki har inte fått någon bebis ännu, jag som längtar såååå efter att få se ett nytt litet liv i den här världen. Sitter här hemma och tänker på er.. hela tiden! Kom ut nu, Lillprinsessan. Jag gissar att din mamma och pappa längtar något så fruktansvärt efter dig. Hihi..

Nu är det dags för mig att städa undan lite innan Idolutrösningen. Sedan är det sängen som gäller. För imorgon FM ska Jag & Rasmus ut och busa med Tindra m. fam. Jiippii! (Om inte bebisen kommit än då..)

Tack för mig.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: