Sara "Tiger" Andersson

2009-04-29
13:50:04

* Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp..

Som ni kanske märkt i de senaste inläggen så har det blivit mycket Markus Krunegård i mina högtalare den senaste tiden. Det gör ingenting, för jag tycker om det. Värt att provs lyssna lite på Markus faktiskt. Jag tycker ni ska ge honom en chans. Så.. scrolla neråt litegranna och lyssna på youtubeklippen jag lagt upp åt er. Do It.

Idag är det otroligt vackert väder, och jag är inne och städar! Suck.. Men ikväll blir det Tupperwareparty här. Dock verkar allt folk vara förkylt så vi lär väll inte bli alltförmånga direkt. Synd, men sånt är livet. Hoppas ni kryar på er gott folk. Nu skall jag fortsätta lyssna på Markus K och städa undan lite till. Dessutom skall jag hinna in i duschen innan Rasmus vaknar också.

Puss&Kram!









(Rasmus och min mamma i Måndagskväll)
Kommentarer:
2009-04-29 @ 16:14:12
#1: Jessica

Vad tråkigt att många blev sjuka. Jag hade jättegärna velat komma men känner inte direkt för att smitta ner alla =). Hoppas ni får det trevligt iaf och tack för inbjudan. Kram

2009-05-03 @ 14:59:44
#2: Ewe

Nu är det du som är seg me update juh ;) <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: