Sara "Tiger" Andersson

2008-11-30
16:52:41

1A ADVENT

Hemma hos mamma. Har varit ner på stan en sväng. Köpt fina hjärtan att hänga i fönstrena, lyssnat på Amy Diamond som var där och sjöng och så har jag handlat lite mat. Min lillebror är påväg hit för att äta middag med mig och mamma.

Igår var jag hos Sandra på middag och det var supermysigt. Hon bodde fint, det var en fin gård, fina djur (kossor) & jättefina pållar. Tack för igår Sandra! <3

Ikväll klockan åtta ska jag även se på ett sammandrag från International Globen Horseshow. Längtar! Just nu är det World Cup Dressyr - kür. Maffigt värre. Man blir lite hästsugen kan jag ju säga.. Sandra är och kikar på det just nu i globen, jag är lite avis faktist. Och Anton jobbar där i helgen, han fick träffa Mattis & Jonne - vilket jag också gärna hade gjort. Men jag fick mms med bilder på dom av Anton som gjorde mig glad i Torsdags. Tack Anton!

Nu ska jag och Rasmus gosa lite.
Kommentarer:
2008-11-30 @ 17:53:17
#1: angelique

jag är extremt häst sugen igen faktiskt :) så förstår vad du menar!

2008-12-01 @ 13:51:07
#2: Anonym

tänkte fråga om du kunde hjälpa mig med min blogg:P:D

2008-12-01 @ 16:06:15
#3: Anonym

men jag behöver förändring :P vet redan hur jag vill ha den men jag har inge fotoprogram å jag suger på datorer :(:P

2008-12-01 @ 19:56:31
#4: Saddie

Tack desamma, alltid lika kul att träffa dig!! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: