Sara "Tiger" Andersson

2008-03-29
16:41:17

18 + 5

Heej!

Imorse var jag ute på promenad med Malin.
Vi hinner inte ses så ofta, men jag älskar den vännen något så otroligt.
Underbara Älskade. <3

På dagen var jag i Södertälje och köpte första mammabyxorna.
Urs, vad konstigt det känns. Mammabyxor..
Förstår ni inte hur tjock man är då? Inte är man liten iallfall.
Och det är ju så himla lång tid kvar.. man förstår inte!
Tiden går alldeles på tok för fort.
Man hinner knappt känna efter, man hinner knappt förstå!
Men det är underbart ändå, faktiskt. Det är sant.


På jobbet har det blivit lite ändrade scheman och sånt..
Jag jobbar from nu endast Mån-Fre. Otroligt skönt!
Då kan man ju vara kvar ett tag på jobbet.. *le*

Ni får ha en fortsatt trevlig Lördag allesammans.
KRAM!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: