Sara "Tiger" Andersson

2008-07-31
10:13:46

36 + 3


Jag är i v. 37 och har  endast 25 dagar kvar till BF!
Det börjar bli riktigt riktigt spännande nu. Bebis! <3

Jag skall alldeles strax åka och bada med resten av familjen.
Det var jättelänge sen vi gjorde nåt tillsammans.
Så det skall bli skönt att få en dag med dom i lugn och ro.

Jag har stressat alldeles för mycket sista tiden...
Måste verkligen försöka jobba på det. NO MORE STRESS!
Dags att ta  det lugnt inför förlossningen.
Man skall orka också! .. Och man skall ha det bra! ..

Tack för Mig.
En extra hälsning till Amanda som jag skulle träffat idag.
Vi får ta det en annan dag.
KRAM!
Kommentar:
2008-08-07 @ 12:35:29
#1: Sara B

Nu är det ingen bebis där i mer :)

Det är skojjigt att den har ploppat ut :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: