Sara "Tiger" Andersson

2015-09-01
08:51:48

Pinsamt dålig uppdatering...



Jag vet, sorry, uppdateringen har varit sämre än sämst. Om det ens är möjligt. Jag ska försöka ta tag i det här nu när vardagen är ikapp oss. Rafael är på jobbet igen, började igår. Wilma är på dagis om dagarna och Rasmus fortsätter mala på i åk.1! Känns helt galet att han sitter på lektioner hela dagarna och kommer hem med läxorna... Puh! När försvann tiden? 

September månad är iallfall här nu. Det betyder att hösten har öppnat dörren. Jag är en utav de där personerna dom blir lycklig under hösten. Jag älskar höst! Blåst, löv, halsdukar, mörker, elda, varm choklad... Det är något speciellt. Rena rama mystiden. 

Jag ska starta september och hösten på bästa möjliga sätt. Min fina vän Malin kommer hit om en stund och gör mig sällskap innan hon beger sig hemåt ner till Kalmar igen. Varje liten stund med henne får mig att bli lycklig. Så mycket minnen vi har tillsammans när vi tänker tillbaka i dåtiden. Allt från barndomskärlekarna till att Malin trillat ner i bäcken, vi har hittat lösa hundar som vi låtsades var våra egna, vi har käkat så Mycket chips & dilldipp att jag vet inte vad...vi bytte killar när vi blev äldre, ringde det där heta-linjen-numren och åkte på vårt första föräldrafria biobesök på Sergels Torg. Listan kan göras lång. Tack för att du fortfarande finns i mitt liv Malin, nu mer än någonsin, som Lukas gudmor. <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: