Sara "Tiger" Andersson

2015-05-08
06:25:10

Fredag


Här ligger jag och kan inte somna om. Resten av familjemedlemmarna snarkar ikapp och jag är mest sugen på en tidig morgonpromenad! Får ta med mig Figgelito och göra det tror jag. Kanske en sväng ner till vattnet? 

Igårkväll fick Rafael fiskesällskap av Andreas så dom såg vi inte röken av förrän solen hade gått ner! Tur att Carro följde med ut och gjorde mig och barnen sällskap här hemma istället. 

Idag är det äntligen Fredag igen och helgen står vid dörren. Ella-helg och något typ av kalasfirande för Rafael. Karin och Anna skulle komma förbi imorgon och på Söndag ska vi försöka hinna med lite nässelsoppa uppe hos mormor. VARFÖR har vi inte gjort nässelsoppa tidigare? Vi har väntat alldeles för länge i år.

Rasmus ska in till Stockholm med skolan idag och gå på Historiska Museet. Det är deras första långtur tillsammans och han verkar taggad. Förstår jag det - han som aldrig åker varken tåg eller buss tycker ju att bara resan i sig är något alldeles extra. Haha! 

Under dagen som går ska jag försöka hinna massa saker. Men viktigast är att faster Loppa (Tss, det låter så gammalt!) och kusin-Selina kommer på besök. Min lill-kusse som nyligen fyllt ett år. Stora tjejen va!

Idag blev det ett lite längre inlägg insåg jag. Bra eller dåligt, vad vet jag...

Trevlig helg allesammans! 🌸
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: