Sara "Tiger" Andersson

2015-06-23
01:19:45

Mitt-i-natten-inlägg

...som vanligt!

Idag blev det en solig och fin dag. Barnen har fått sommarlov och vi startade det med en dag i stan, hos barnens mormor. Köttfärssåslunch och lek i parken bakom huset. 


Eftermiddagen blev tuff hemma med en 2åring på värsta tänkbara skithumör rent ut sagt. Under kvällen snodde jag med mig småpojkarna på en bilsväng upp till affären bl.a. medan Rafael fick ta Wilma. Så skönt att ha någon att dela jobbiga dagar och kvällar med. Tänk att jag en gång i tiden faktiskt inte hade det... Hur klarade jag mig då? 

_______________________________

Bilder:

Lilla sjömannen är lika go som vanligt trots sina fula prickar. Älskade barn, vad du är underbar!

Svårt att inte älska nåt sånt här...

Denna bild tog Rafael på våra minstingar ikväll...

Synd att klaga!

R & F

Djup koncentration imorse!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: