Sara "Tiger" Andersson

2015-06-26
23:58:31

Babyslottet

Babyslottet i Södertälje ska stänga ner. Just nu har dom 30-50% på ALLT! Idag var jag förbi. Råkade köpa ett par saker, såklart. Bla. Inovidynor till vagnen, men dom skall faktiskt bytas imorgon. Det blev inte alls som jag hade tänkt mig när jag väl la i dynorna. Annars köpte jag tex. dyna till Tripptrapp-stolen som jag blev väldigt nöjd med. Så nu är vi redo för en stor stiliserande Lillebror här hemma. Både Wilma och Lukas fick en varsin Bukowsinalle också. Imorgon ska jag åka tillbaka med Inovidynorna och se vad jag råkar få med mig hem då istället. Filten jag sneglade på idag? Handvärmaren? Ståbräda till vagnen? Babyleksaker? Iiiiih! Hon hade ju massor. 

Vågar jag ens tillägga efter den där texten att jag la en beställning hos Lekmer igårkväll? ...

Ikväll har Rafael och Andreas varit och hämtat en båt. HUR ROLIGT ÄR INTE DET? Rasmus och Wilma är iallfall väldigt nöjda. Wilma har tjatat om båtar hela kvällen. 


Nu - Ben & Jerrys, sedan sängdags!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: