Sara "Tiger" Andersson

2015-07-20
01:18:12

Ström i staketet!

Ääääääntliiiigeeeeeen!
Nu är det färdigröjt längst staketet runt gethagen. Strömmen tar sig runt och man får sig en rejäl stöt om man kommer åt det. Fråga Rafael, han vet. Jag som stått för röjningen har bränt mig på nässlor så många gånger att jag inte kan räkna det på mina fingrar och tår tillsammans ens. Galet vad mycket brännässlor det var i och runt hagen. Puh! 
Vagnarna är nu sålda, Dubbelvikingen åkte under eftermiddagen och Vikingen igår. Super Nitron har varit med under dagen under både gethagsfixet och eftermiddagsfikat med morfar Matte och morbror Patrik, som kom förbi på en fika och massa bus. 

Ikväll har jag suttit med min mamma och snackat skit i soffan. En kopp te fick vi i oss också, men det var allt vi hunnit med mitt i allt snack. Min mamma har (som jag säkert skrev igår)  beställt en ny Mazda3 och är helt i eld och lågor och räknar ner dagarna till leveransen. Det går inte att prata om mycket annat än bilar med henne just nu. Rafael var med henne under bilköpet igår och han verkar nästan lika lyrisk han. 

Imorgon bär det av till Nykvarn för ett dygn tillsammans med min goda vän Malin, hennes sambo Martin, Malins syster Sofia och hennes Niclas. Sofia och Niclas har dessutom med sig sina 2 katter ut. 

Wilma råkade nog låna min telefon idag...
Tack för mig!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: