Sara "Tiger" Andersson

2015-01-30
19:45:11

Vi ❤️ Fredagar

Det gör vi, allihopa.

Däremot har vi trötta barn här hemma, haha. Eller, Rasmus är vaken fortfarande men både Ella & Wilma har krupit till kojs. Ja, juste, Ella är här i helgen igen. Det har gått lång tid sedan sist. Det har varit helgbyten och Ella har varit sjuk mm. Men nu är ordningen återställd.

Den här Fredagen har jag hunnit med allt från vaccination av hund till lunch med min kusin i Farsta. 

Så här såg det ut denna Fredag vid Wilma-hämtningen:


Nu ska jag krypa ner i soffan och kika in i kaminen i en kvart, innan Fångarna på Fortet. Har fått lyxmiddag av min älskling och jag har en chokladkaka som ligger och väntar i lådan... 

Trevlig helg på er!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: