Sara "Tiger" Andersson

2014-10-28
23:50:03

Rasmus


Jag är stolt som tuppen!  För det första ritar Han väldigt fint med detaljer, för det andra har han en underbar fantasi! Guldletare! Min son vill bli guldletare! 💕

Dessutom...
Hjälper han sin lillasyster att borsta tänderna. Hon gapar så duktigt när han hjälper till, det är svårare för oss vuxna... Då biter hon bara på tandborsten.

Idag är det Tisdag.
Rasmus blev hämtad av sin mormor på fritids och ska imorgon tillbringa dagen med henne på bla. Sydpoolen. Den där mormorn har höstlov nu förstår ni! 

Imorgon em kör hon över honom till min farmor där jag har min syster och hennes barn på besök under veckan. Rasmus ska få sova över där till på Torsdag. Gissa om han längtar efter sin storkusin?!

På Torsdag hämtar morfarn upp båda sina storkillar för en natt och en Fredag hemma hos honom... Ja, ni förstår hur lugnt och skönt jag kommer få det i helgen va? Rasmus lär ju vara helt slut! Eller?

Jag får iallafall sakna min storkille i flera dagar nu - det känns redan. Längtar till Fredag!

♥️
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: