Sara "Tiger" Andersson

2012-01-29
21:47:07

Lördagens ämne: Drömmar

Johanna skrev en liten kråka, och önskade ett ämne om Drömmar. Alla möjliga sorters drömmar.. Då blir det så. Och nu tänker jag avslöja vad jag faktiskt tänker kämpa för, som jag verkligen drömmer om, och som kan gå!

Jag vill skaffa hund (igen)!

Jag har haft hund, och jag har aldrig mått så bra som när jag hade min älskade lilla Frankie Boy. Han var en liten Cairnterrier, en helt fantastisk hund. Det känns jobbigt att bara skriva om honom, för jag saknar honom nåt så fruktansvärt. Han var mitt allt när jag hade honom. Det var Han & Jag mot allt. Han var med mig på jobbet, när jag åkte till vänner & familj, han följde mig vart jag än gick. Älskade hund, jag saknar dig!

Nästa gång det blir hund så blir det förmodligen en Alaskan Malamute. Vilka hundar! Vackra att titta på, kloka och kraftfulla. Jag vill ha en arbetande hund. Jag vill arbeta med min hund. Åh vad det skulle vara roligt. Måste bara se till att finna tid till detta så ska ni se att det kommer att gå. En Malamute. Det känns rätt. Det känns fantastiskt bra. Man kanske skulle lämna allt man har här borta och dra uppåt i landet med sonen och våra framtidsplaner. Jaa, vem vet vart man hamnar i slutändan? :)


Frank (Rythmics Jumping Star)

Kommentar:
2012-02-06 @ 18:52:16
#1: Tove

Naaw, jag har också haft cairnterrier när jag var yngre. Nu har jag en gatukorning, världens finaste. Finns ju inget bättre än att ha hund. :) hoppas allt e bra med dig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: