Sara "Tiger" Andersson

2011-06-20
22:26:28

Ö. Håknäs Gård - Järna

Ja, här sitter jag. Hemma! Hemma i mitt hus! Jag är lycklig.

I Lördags hade jag en galen inflyttningsfest, som vi aldrig lär glömma, eller iallfall inte glömma det vi faktiskt minns?! Hahaha.. Hade fruktansvärt trevligt och nu är det verkligen inflyttat på riktigt här. Dock så är inte köket, duschen och Rasmus rum klart ännu, men det närmar sig. Jag längtar! Tänk när allt är klart, och ingen behöver vara här och renovera hos mig mer. Ååh!! :)

I Torsdags, förra veckan, hämtade vi en liten prinsessa. En liten kanindam på 7 veckor. Hon är heeeeeeeeeeelt underbar. Nu letar jag vidare efter kanin nummer 2.. det blir en Hermelinhane, och han ska ha färgen Madagascar. Vet exakt vad jag vill ha. Punkt slut. Behövs en bur oxå förståss.. och dom kostar några kronor kan man ju säga.. Så vi får väll se när nästa kanin flyttar hit.. men någongång iallfall! Våran lilla fröken vi har nu, har fått namnet MISSISIPPI. Vi kallar henne oftast för Sippi! Patrik vill att jag stavar det Zippi.. (Onödigt vetande? Svar Ja!)

Nu är det tajm för mig att krypa till kojs. Jag är fortfarande trött sedan i Lördags.
Imorgon är en ny dag, en arbetsdag, men det närmar sig semester.. snart så.. v28!
Godnatt, sov så gott, vi lär ju inte höras här på ett bra tag, så - Hej Facebook, istället.
Kommentar:
2011-08-28 @ 14:59:50
#1: Maja

Vad har du gjort idag då?

Själv har jag varit i stugan, och här har jag mest varit ute! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: