Sara "Tiger" Andersson

2010-10-24
08:40:36

Söndagen den 24e Oktober

Heeej Alla som läser! (Brukar variera mellan 10 och 50 stycken.. Haha!)

Dålig på att blogga ordentligt, jag vet, men jag ska försöka bättra mig. Jag gör väll för mycket hela tiden, skyller på det. Inte ofta jag sitter hemma och gör ingenting.. okej, kvällarna, men då är jag för trött. Somnar oftast när jag går in och lägger Rasmus, vilket inte är så bra, för då missar jag massor av den tiden jag kunde utnyttjat till annat vettigt. Aja, skit samma.

Vi tar lite om de senaste dagarna som gått; Fredag - Jobbade, hämtade Rasmus, hem till mamma på middag, Idol! (Yeeees.. Idooool!), Snacks och sov på mammas soffa. Lördag (alltså igår) - Träffade Carina och Moa nere på stan, Carina shoppade loss och jag gjorde klart detta med FÖDELSEDAGSPRESENTER! Yeeeey. Skönt när man lixom har det klart, inslaget och står och väntar i hyllan på att alla dagarna ska komma. Jag stod alltså igårkväll och slog in paket till 3 flickor som ska fylla år. Första att fylla är Tindra, henne ska vi åka och fira idag. 3 år! Stor tjej. Minns Nikkis stora mage hon bar på för 3 år sedan.

Hörreni, allihopa, det här med julklappar.. hur går det för er? Jag är i full gång.. planerar, börjar slå in idag.. så j-a skönt att vara klar i TID för en gångs skull. Yes, yes!

Imorgon fyller min farmor 70! Men hon är i de varmare breddgraderna.. så jag tänke skicka över ett kort till henne som hon får när hon kommit hem igen. Älskade Farmor! (Minns ni att min Mormor fyllde 70 för två veckor sedan också? Jag håller på att klura på lite Tackkort åt henne..)

Tror jag ska hämta min telefon, och lägga över lite bilder. Vill ni se?




Hemma hos Mormor (som har stickat en söt mössa till Rasmus..) och trampar i snön på balkongen!


Bild 1; Moa & Rasmus äter korv med bröd. Bild 2; Rasmus & Moa på BR Leksaker..

Kommentarer:
2010-10-24 @ 22:46:08
#1: Ewe

Jag har börjat med julklappar, fått köpt 4-5 st iaf. Skönt! :) Ja imorrn fyller farmor 70, hoppas hon får en kanondag! <3

2010-10-25 @ 05:16:31
#2: ME&MY

Julklapparna köper jag på GeKås nästnästa helg då jag drar dit på tjejhelg. En tradition jag och kompisarna har! =)



Ang silkesmössa: Ja de är helt fab! Tidlöstmode ,)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: