Sara "Tiger" Andersson

2010-10-31
16:34:08

Fredag, Lördag & Sööööndag..

Bekännelsen.

I Fredags åkte jag hem från jobbet med ett leende på läpparna, stannade till i Tumba Centrum, bytte en klänning jag köpt till en storlek mindre.. för den andra var för stor.. Yippi! Efter Tumba bar det av hemåt, göra iordning Johannas korg med vin, ostar, kex, vindruvor och choklad. Kastade mig in i duschen, kletade på massa smink, på med strumpbyxor och klänning, blåste håret.. i med lite gegga.. sen var jag så illa tvungen att vara klar, för då var chauffören Benny (som jag var tvungen att plåstra om för han startade fredagkvällen med att skära sig i fingret) redan här. Jag gjorde mig iordning på cirkus en timme sådär. Grymt!

Med påsen (från Gröna Skylten) begav vi oss mot Salem och hem till Johanna och Krille. Där var de i full gång redan och det var bara att sätta igång! Ja, det kan man ju säga att jag gjorde, hårdstart. Kvällen blev bara värre och värre och folket likaså. Jag har sällan så roligt på fester som jag har när jag är med det där helt sjukt underbara gänget alltså. (Tackar Benny för allt, utan honom hade jag kanske aldrig kommit så nära dessa människor.) Iallfall så vet jag egentligen inte riktigt vad jag ska skriva om den här festen. Den var vild. Jag var vild. Tjejerna var vilda. Killarna var vilda. Herrejisses, det där gör vi om. Nästa gång ska jag dock se till att ha med mig andra kläder till dagen därpå.. för man vet aldrig vad som händer dagen efter. Som den här gången te.x. Inte hade väll jag tänkt mig att jag skulle sitta nere på stan med världens finaste Therese och hennes "Lillebror".. (Aaah!) Vad tänkte jag med när jag gick med på det? Haha.. men jag ångrar ingenting.

Jag är glad. Jag känner mig lycklig. Jag vill tillbaka in i dimman en vacker dag och jag ska definitivt aldrig glömma denna "VILDSVINSHELG" som jag haft med er allesammans. Tack för att ni finns, tack för att ni vet hur man gör bra shot, tack för att det finns människor som får en att må bra. Tack.

Idag har jag varit inne hela dagen. Jag och Rasmus! Det har tittats på film, lekts med bilar, tvättats..

Nu ska jag njuta av en Söndagkväll med min fina fiiina fiiiiiiina lilla pojke. Jag är så glad att jag har Dig, Erik Rasmus Melker Andersson. Du är mitt allt. Du är det finaste. Du är Du, Vi är Vi.

Kommentar:
2010-11-01 @ 16:34:24
#1: Carina

Det var en sjuk fest, jag har minnesluckor men tror att jag hade kul ; )

Den 20 gör vi om det! Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: