Sara "Tiger" Andersson

2010-05-24
21:35:37

Måndagkväll

Här sitter jag.. vid datorn.. som vanligt.. nästan iallfall!
Dum Dummare går på 9an, och det är på just nu.
Jag väntar på Benny som varit i garaget ikväll.
I förrgår var jag i Salem hela dagen och kvällen med underbara människor.
Igår var jag först på landet, sen hade jag TWdemo hemma på kvällen.
Idag har det varit fint men kallt väder och jag har bara jobbat och jobbat.
Imorgon kommer jag vara trött.. jag känner det på mig! SUCK..

Nu.. MÅSTE jag få Rasmus att somna. Han har vägrat hela kvällen.
Kommentarer:
2010-05-24 @ 22:04:13
#1: Jessica

Självklart gör jag det :D

2010-05-25 @ 22:16:55
#2: Fiduz

Upplysning om att det är tisdag idag men när du läser det här är det onsdag! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: