Sara "Tiger" Andersson

2009-07-31
13:19:36

* She Wolf..

VARNING FÖR LÅNGT BILDINLÄGG!

Historien om Gårdagen (Torsdag) på Kolmården:

En helt underbar dag igår, på Kolmården med Mamma, Pappa, Lillebror & Rasmus. Perfekt djurparksväder då det var mulet och lite sol hela dagen. Så djuren orkade röra på sig litegranna iallfall! Vi hade med oss matsäck i form av pastasallad och pannkakor till Rasmus. Jag hamnade hos Tigrarna 2 gånger under dagen, jag menar... man måste ju passa på att titta på dom när man väl är där, ellerhur?

En vän till mig jobbar i Delfinariet på Kolmården och reserverade platser åt oss LÄNGST FRAM! (Tack Sofia, du är underbar! ♥ ) Det var det häftigaste under hela dagen. Verkligen! Jag kommer leva på den upplevelsen länge. Att komma så nära delfinerna, som är så otroligt fina. HÄFTIGT! Min mobil hann tyvärr dö innan Delfinshowen, så jag hann inte ta några bilder vilket var väldigt synd. Pappa fick dock några bilder med sin, men dom har inte jag.

Här kommer nog förklaringen på att mobilen hann dö innan Delfinerna.. alla dessa Tigerbilder jag råkade ta.. ni skall få se ett par stycken iallfall. Alla orkar jag inte lägga upp!

My Friends:




























Sen hann jag ju faktiskt ta några bilder på annat också..













(Det var allt från Mig idag. Hoppas någon har lust att kommentera..)




BTW, Äntligen nöjd med bloggdesignen.. vad tycker Ni?
Kommentarer:
2009-07-31 @ 15:37:22
#1: Becca

JÄtte fin blogg.. Du får komma för nn dag nästa vecka ! Kraam

2009-07-31 @ 17:00:29
#2: Ewe

Åh så många fina bilder! Jag har redan sagt det, men säger det igen. Bloggen blev kanonfin! :) Puss

2009-07-31 @ 17:29:08
#3: fiduz

Haha, jätte kul läsning!

JÄTTE FIN HADER!!!!!

2009-07-31 @ 22:56:04
#4: Saddie

Och jag hittade hela vägen ner!! nej då, bilder är alltid lika kul! ja vill också till kolmården, de känns som alla förutom jag vart där senaste veckan...

2009-08-01 @ 00:50:42
#5: Cissi

Headern är helt underbar!



Länge sen jag var på Kolmården, men jag skulle vilja åka dit igen! Verkar som ni fick en mysig dag! :)

2009-08-01 @ 10:47:44
#6: Anonym

Ja visst var det en jättefin dag! God mat och lagom varmt ute, perfekt helt enkelt. Jättefin blogg / Maria /

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: