Sara "Tiger" Andersson

2009-12-31
10:42:36

Nyårsafton eller Spyårsafton?

För exakt ett år sedan startade vår såkallade Spyårsafton.
Rasmus spydde den 29e förra året, den 30e började jag..
Sedan fortsatte det bara, den 1a Januari 2009 låg hela familjen.
I ÅR FÅR DET BARA INTE HÄNDA IGEN!!
Jag vill njuta av årets mat, inte smaka och få upp det igen.

Nej, nu slutar vi skriva om sånt skit, det är en härlig dag idag.
Det är kallt, det snöar, Rasmus är på bra humör, jag också.
SÅ det kan nog bli riktigt riktigt bra idag. Härligt!

Igår hade vi en kanonlugn dag hemma i värmen.
Var ute en stund på EM bara, men det tyckte inte Rasmus var så kul!
Han ville bara sitta i vagnen.. så det var inte någon höjdare.

Rasmus diskade åt mig igår, så snäll han är va?
Det skall läras i tid..





Nu på förmiddagen har jag tvättat 2 maskiner tvätt och hängt det.
Jag har även diskat efter frukosten, städat undan lite och packat.
Jag har för första gången packat Rasmus saker i hans egna resväska.
Han fick nämligen den av Amanda när han fyllde 1!
Och nu var det på tiden att han faktiskt får sina saker i sin egna väska.
Look at this..!





Och Nyårsbadet är gjort också..

   
Det roligaste som går att göra i hela världen eller?? Bada..?!


Kolla in dom där ögonen.. Ååååh! ♥







GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS !!!

Kommentar:
2009-12-31 @ 11:48:50
#1: Fiduz

GOTT NYTT ÅR!

vilka hundögon han hade på den stora bilden... världens underbaraste unge.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: