Sara "Tiger" Andersson

2008-09-30
15:22:49

Städdag.. :/

SÅHÄR VACKERT ÄR DET PÅ MORGONEN NÄR VI GÅR UT PÅ PROMENAD!
Jag älskar att gå längst kanalen när det är fint väder..
(Jag tog de här bilderna imorse, visst ser det mysigt ut?)









STÄDDAG
Långtråkigt och dötrisst å kanske alldeles underbart - NÄR DET ÄR KLART!
För att städa är inte min grej.. jag orkar aldrig slutföra det.
Just nu har jag kastat runt saker i hela lägenheten för att de ska byta plats.
Men frågan är om jag kommer så långt? Eller kommer det ligga kvar?
Ärs - Lika bra jag fixar det här på en gång... annars "glömmer" jag bort det.

Rasmus ligger och sover i vagnen, det ser himla mysigt ut.. Om man skulle..? NEJ!
Ååh.. Ja, ni märker ju hur motiverad jag är..

Lägger upp lite bilder här som jag hittade på telefonen som jag aldrig hunnit lägga upp.





  
  





Innan jag ens hade sett dig så älskade jag dig Rasmus!


(Gör pannkakor åt Mig & Anton på lunchen, Anton fotar)

 
Kommentar:
2008-09-30 @ 16:28:08
#1: angelique

det gör jag så gärna :D vart är det ni bor nu? :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: