Sara "Tiger" Andersson

2008-10-31
12:12:38

Summertimes

Minnen från i somras, ja.. det var precis vad jag fick nu när jag kollade igenom mina gamla bilder på cameran. Tänk! Jag var tjock, svullen, hade jätteont (pga. foglossning), allmänt trött.. och ändå kändes livet heelt underbart! det blev mycket kånkande med grejer eftersom jag skulle flytta 1/7 ( I VÄRMEN! ). Ja, det hände som sagt mycket. Hästen flyttade till Dalarna vilket förstås inte var kul alls. Men ett måste. Varken jag eller mamma kunde ge honom den tid han förtjänade och mamma flyttade ju den 1/8 också. Vilken sommar.. herrejisses. Den 4/8 kom min älskade lilla son till världen och efter det har varje dag varit den bästa i mitt liv. Haha..

Ikväll skall jag till mamma på middag och tänkte passa på att sova över där då jag skall till Tindra (Nikki & Mats) på ettårskalas imorgon. Det skall bli mysigt. rasmus första riktiga kalas. (Min mormor & farmor räöknas inte riktigt, hehe). Ikväll skall vi iallfall få kräftor & paj hos mamma om jag förstått rätt. Undviker kräftorna då jag ammar men paj är aldrig fel! Mums. Nu börjar det bli mycket text.. jag vet, förlåt. Jag skall försöka sluta.

   
 

Rasmus & Mormor för någon vecka sedan!
Kommentarer:
2008-10-31 @ 12:25:05
#1: Stephi

nej, ylva bor kvar men publarna har flyttat :(

2008-10-31 @ 22:06:50
#2: Ewe

Hihi sötgooosen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: