Sara "Tiger" Andersson

2008-03-24
14:57:49

18 + 0

Hej kära folket!

Igår flyttade 2 av marsvinsbebisarna hem till Marit.
Cezar fick också följa med.. *tår*
Men dom kommer få det såå himla bra hos Marit på Söder!

I Lördags var det påskmiddag hos mormor & morfar.
Pappa jobbade och kunde inte följa med. Tyvärr..
Igår var det påskmiddag hos farmor & farfar Janne.
Pappa jobbade (igen) och kunde inte följa med. Tyvärr..

Idag är det sista dagen på semestern, känns tråkigt.
Har varit så himla skönt att bara tagit det lugnt, träffat släkt & vänner..
Shoppat kläder har jag ju "råkat" gjort också. *le*

Jag hoppas att ni alla har det jättebra. Kram!



Flowers

Summer, Summer, Summer.. <3
Sweet Summer!




Jag vill bara säga att jag Älskar den här lillkillen!
Rythmic´s Jumpingstar (Frank)

ABSOLUT FÖR ALLTID

Jag & Frank (Foto; Saddie)
Foto; Saddie
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: