Sara "Tiger" Andersson

2008-08-29
23:00:13

Filmkväll

Nu har jag sett en sjukt bra film!
Jag hoppas det är någon mer som sett den.
Benny och Joon - helt underbar.
Har du inte sett den? SE DEN!
Har du sett den? Kommentera inlägget & berätta vad Du tycker!

Amerikanskt drama från 1993. Joon är en mycket begåvad men mentalt störd kvinna i 20-årsåldern som bor tillsammans med sin äldre bror Benny. En dag dyker den lite udda figuren Sam upp i deras liv och när han träffar Joon blir han förälskad. Detta upprör Benny, men kärleken är starkare än något annat och även han blir drabbad.

I rollerna: Johnny Depp, Aidan Quinn, Mary Stuart Masterson, Julianne Moore, Oliver Platt, William H Macy.

I slutet av filmen spelas I would walk 500 miles.
Och den är också helt underbar!
Oh, nu blev jag äntligen på bra humör igen.
Yesyesyesyesyes..

Godnatt!
(Skall bara ut med hunden först.. Wiie!)



VÄNTA! Jag glömde nästan bort..
Jag tog bild på mina älsklingar tillsammans idag.
Rasmus & Frank, dom låg i soffan tillsammans.
Aww. Så söta dom var.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: